I'm back!

Nämen tjenare. Det va ett tag sen nu haha. Har helt enkelt inte haft tid, och när jag har haft tid vill jag inte slänga mig och skriva ett inlägg det första jag gör. Jag kommer inte skriva massa inlägg om dagen men det kanske kommer upp ett om dagen eller så om det finns nåt att skriva om, tänker inte skriva massa värdelöst..

Becca är i Sälen och har lämnat mig här, så jag sitter nu loner på rummet och har tråk.... Är inte trött men ska tvinga mig att sova för det finns verkligen inget att göra. Vill inte ens käka godis..
Godnatt!-.-

När jag och Becca var i Sälen på sportlovet. kuuuul va de




Kommentarer
Postat av: becca

hahahahaha wtf lever dooo

2010-03-20 @ 07:31:45
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0