Avesta today

Tjo, nyss hemkommen från eken cup som gick, sådär..... aja. Ingen träning imorn så drar hem till Avesta idag istället för på tisdag/onsdag. Ska duscha och fixa mig lite sen dra till Gränan C och köpa kläder, har verkligen inga så de får bli lite påfyllning, speciellt nu när jag åker med B-man, hennes milf och filf till TURKIET! Tror de blir Turkiet iaf, drar en sista minuten, hoppas kunna åka på söndag senast för jag ska iväg till Partille Cup den 6e.

Och fail jag gjorde imorse.. Glömde att jag hade cykeln på stationen och precis när jag skulle dra kom jag ju på de och inga bussar gick de heller. Missade tåget och samlingen så fick ta nästa och sen pendeln och tunnelbana till Gubbängen ist. Första gången jag åker själv haha, lost jag kände mig...-.-



Kommentarer
Postat av: Lina Larzon

HAHAHAHA Avesta-mupp vilse i storstan!

2010-06-24 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0