What the f?

Godmorgon!

Jag gick upp 9.40 och har fixat mig lite, tagit på matchkläder och ätit. Ska gå till bussen om 10 minuter.

Och WTF!? Jag skulle steka ägg imorse, jag skulle ha två kvar men i kartongen låg inte jävla ägg, nån jävel hade tagit dom. Så då fick jag ta Beccas (sry dude, hon får ersätta de...), och sen när jag skulle ta macka låg de en lapp på dom "Jag ber om ursäkt för att ha ätit en av dina mackor... Jag ska ersätta detta nästa gång jag är hos ????? /Puss ????? ????? <3"

Haha asså wtf!? Baxa mina mackor sådär?? o.0






Kommentarer
Postat av: BECCA

hhahaahah ööj jävla fittnylle ät upp allt som e hennes :S

2010-01-24 @ 13:03:09
Postat av: Kingen

Ska de... :S Hugger just nu in på resten av hennes muffins..o.0

2010-01-24 @ 20:00:11
URL: http://louisekarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0