Tillbaka till Uppsala

Tja! Det var ett tag sen...

Jag har haft tankarna åt helt annat håll än bloggen. Har bara legat å slappat nu efter vi kom hem från cupen. Jaaa, cupen... VI VANN!! Vi vann hela skiten haha, lite nice elr! Orkar inte gå in på detaljer, men de va fett kul iaf, vi fick medaljer och ngn glasgrej. Första gången jag var med på Kopparcupen och sista gången min årgång fick vara med.

Ja, det har ju inte hänt så mycket i livet de här senaste dagarna så det finns inte så mycket att skriva haha. Jo, jag var och köpte snowboardfodral och foundation idag. Fail av mig, visste inte vilken färg jag hade på min foundation så jag chansade på att jag hade "00" men såklart när jag kommer hem ser jag att de va "02" jag hade...-.-
Och imorn (idag) så skjutsar B-mans parents hem hos till käraste Uppsala igen. Blir lite kanske till att fira sen på lördagen antagligen, kul.

Men nu ska jag käka ngt, e fett hungrig och tvätta nyllet och kolla ngn film, sen sova. Kanske packar lite också, vi ska inte åka förrän 16-17 så jag packar de mesta imorn. Pappa kommer också, så vi ska käka lunch och chitchata lite hähä.

Men kebab på er, jalla!

(bilder från cupen kommer senare, jag har inte dom på denna dator)

Kommentarer
Postat av: b-man till p-girl

ooh hälit jag fick ett fodral i julklapp:D

2010-01-08 @ 10:40:39
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0