Spotted! Lonely Girl.

Sådär ja! Nu har jag varit ner och slängt in tvätten i maskinerna, skönt att få bort de.

Nu sitter jag helt loner lyssnar på musik och har inget att göra, ska kanske kolla lite film sen, eller fråga lägenhetskompisen om jag får va med henne och hennes kompisar, haha not.. Nej det blir att bara ta det chill idag och ladda inför matchen imorgon mot Ceres (Norrtälje, haha de e fan där hon som bor här i lägenheten med oss bor, kom på de nu haha). Om det nu är ett lag man behöver ladda inför haha, förra gången (jag var ej med, det är Upplandsserien) BSK mötte dem vann vi med 39-8.

Okej, ska akta så det inte blir en bok haha. Hörs!

Haha inte riktigt lika fixad som igår..-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0