Snart tillbaka till skolan

Halloj!

Efter inlägget igår var jag in på BSK's hemsida och såg att vi hade match, haha fail jag trodde det var träning. Så efter skolan drog jag hem och packade och iväg till tåget. Vi spelade mot Spånga som vi förlorade mot med 3 bollar förut, då vi var på hemmaplan och hade domarn emot oss som fan. Men den här gången gick det super, vi vann med 13-24.
Och jag fick GÅ hem igår också för jag missade bussfan och nästa gick inte förrän om en halvtimme! Hemma kl 23.00 och då var det bara att sätta igång med matten.

Så har haft matteprov idag alltså, gick bra. Är hemma nu för Becca gick inte till skolan och nästa lektion börjar inte förrän kl 11.55.

Töntig man ser ut när man ska vara seriös...

Så självklart kommer en snygg bild också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0