RIP min dator
Shus!
Blev ingen packning igår, tog de idag istället. Beccis och hennes milf kommer och hämtar mig om ca 40 minuter.
Pappa var här lite innan 12 också, vi drog till American (:$) och käkade. Sen nu när jag kom hem har jag packat. Packning e överskattat haha, när man ska åka utomlands brukar folk packa typ en vecka elr ngt innan, de räcker med dagen innan.... jee. Och så har jag städad, dammsugit och moppat (blev tvingad).

och btw MIN DATOR HAR VIRUS!!! :O:O alltså andra datorn. De står att mina personliga filer är hotade och massa, blir ju rädd. Det är skoldatorn det e fel på. Tror de va jag skulle ladda hem en film och den sidan va helt nersmittad. För efter de så kom de upp massa att jag måste köpa virusprogram för att mitt hade gått ut. Helluuu de e skolans dator... Jag har den avstängd nu för jag vågar inte göra ngt med den men jag får gå till Lars, skolans datageni, sen.

Men iaf HEJDÅÅÅ!!

Ni får bara vinnarbilden, orkar inte ladda upp nå mer, finns MASSA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0