Min dator är fixad!

Hejsan,

Vi sitter i skolan just nu och har precis slutat spanskan. Nu har vi en lektion kvar, en seg lektion om politik, TVÅ timmar och en kvart! Fy, man vill ju bara gå och hänga sig själv..
Men jag har ju fått tillbaka min dator också! Jag trodde det skulle ta hundra år för han som fixar datorerna kan vara ganska seg, men jag fick tillbaka den direkt när jag kom imorse

Och idag är det match, B-man och jag ska GÅ hem efter skolan för att hon ska följa med på matchen och inte kan springa. Så då passar jag på att ta med mig cykeln tillbaka som har stått vis centralen sen innan jullovet..

Men hejdå, ni får ett par heta bilder också!

Haha mina axlar ser ut som dom e 2 meter breda xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0