Kopparcupen!

Tjenare!

Det blev ingen uppdatering igår, orkade inte, var helt död..
Nyårsafton började iaf hemma hos Mimmi, jag och Johanna fick skjuts dit. Sen gick vi till en fest som låg i närheten, kul mkt folk man kände igen. Och sen taxi ner på stan. Där va det hur mycket folk som helst man kände igen, vart man än kollade var det ngn. Efter det blev det sova och sen hämta grejerna hos syster och sen hem och ligga död hela dagen.

Idag är det Kopparcupen! wiii, mina armar känns fortfarande lite smått döda men det ska gå ändå. Vi möter Huddinge 94or idag och imorn möter vi Malmslätt och Avesta Brovallen! Fett kul att lira mot sitt gamla lag haha. Okej det är många 94or med där, men några 93or från det gamla laget e med :D Sen sover vi på hotel också, skönt att slippa släpa på sovsäck och sånt jobbigt.

Men nu ska jag ladda in lite nya låtar on tha mobile phone och sen ska vi åka och möta laget som kommer och hämtar mig vid Dalahästen. Herrrrrrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0