14 januari 2010

Halloj!

Vi vann matchen igår! Jag spelade inte nå bra den matchen och vi hade två avbytare. Vi ledde med ett mål, sen 10 sekunder kvar så gjorde dom mål, sen fick vi upp bollen till mittlinjen och lite över halva planen skjuter jag när det är typ 4 sekunder kvar och målvakten ska sparka unden bollen men missar, HAHA, så jävla skönt! Vassunda, in your face! Men jaja nog om det.

Becca dissade skolan idag för hon var trött, den svikaren.. Så en lektion om marknadsföring och sen hem igen. Jag har ingen träning idag för att vi hade match igår. Och jag skulle ju ha tagit med mig cykeln när vi gick hem igår men skitlåset hade fryst så det gick inte att få upp!

Vi har typ nyss kollat på en film (Waiting, som inte verkade ha någon handlig?) och käkat soppa som vi köpte på Coopen idag, så kaggarna är glada. Nu blir det att kika ikapp lite bloggar och sen sova kanske. Vi ska till skolan imorn för att snacka om prao eller något, jag och Becca har inte skaffat någon praoplats än... Eller jag har en i Avesta men då kommer jag inte kunna komma på träningarna, så bättre om jag kan få en plats i Uppsala.

Nu blev det en bok haha, hej och godnatt, här får ni ett par bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0