Slutat en timme tidigare

Så då va skoldagen finish, nice. Har just haft svenska och redovisat, hemskt säger jag bara! haha jag skakade i hela kroppen. Fast som tur va skakade jag inte på rösten så som jag brukar när jag redovisar, kanske kom ngt lite då och då. Skönt att ha det avklarat iaf.

Nu ska vi strax dra till stationen och ta en av cyklarna hem (båda våra cyklar står där för att jag har cyklat ner dom dit och sen har jag fått skjuts hem efter träningen ngn gång och sen igår också), men bara en för att fettobecca inte orkar ta en av cyklarna och cykla så jag får skjutsa henne. Och jag måste få hem iaf hennes cykel innan jag drar hem till Avesta imorn efter skolan. Min cykel kan jag ta ngn annan gång.
Men nu ska vi kila cyyyyaaaa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0