omg...

Heöj på de! (accent)
Kommit hem från en irriterande dag på stan. Becca kunde inte hitta ngn tröja till imorgons skolfoto, antingen för kort, lång, ful, enkel eller för konstig. Sen hittade hon helt vanlig svart från Gina, inget spec.. vilken idiot-.-
Men iaf, idag på sammhällslektionen, vi har en gubbe som heter Roger som lärare. Han är väl schyst, men kan vara lite nonchalerande.. Sen har vi några fula ungar i klassen som alltid ska snacka å så och han sa till dom sen satt en av dom å sa "Roger, Roger" med en ful ljus röst, och GUD vilket utbrott han fick!:O Seriöst, de va de värsta jag sett! Han dunkade i bordet och skrek "Hur kan det vara så kul att trakassera en lärare?" och massa mer. Okej, det va inge kul men jag kunde knappt hålla mig för skratt. Dom va hur töntiga som helst och respektlösa och massa mer men de va mest "situationen" eller vad man ska säga.. Tjejerna längst fram satt och kollade bak med sina speciella blickar och GUUUD jag höll på att dö!!!! Ville bara skratta som en tok men de gick inte för då hade han spankat mig.. haha men nu ska vi till gränby c och köpa lite stuff, BUS bl a..

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 20:17:14
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Tjej i främsta raden

Hej på dej. ville bara gratulera dej för att du har hittat ett ställe där du känner att du kan öppna käften och yttra några ord, för det gör du ju uppenbarligen inte i skolan. Det är ganska sorgligt att en liten tjej från en helt annan stad har siktat in sig på att inte skaffa några nya vänner alls, det är ju såklart ditt eget val men du inser vell att du bara förstör för dej själv. Men ett litet tips för dej i framtiden är att du istället säger det face to face för jag lovar, det ger mycket bättre effekt, och du vill antagligen att vi tjejer ska se va du skriver. du ska nog passa dej lite för va du säger, du som är utböling vill nog inte sitta ensam nu i tre år, lite tips från coachen lixom , hoppas du kan börja prata lite i skolan nu, byye bye!

2009-09-15 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0