OMG jag blev påkörd av en buss idag!!!!

ASSSÅÅÅ ABOOOO! det va en j*vla buss som körde på mig idag!!! Jag och becca gick typ på kanten av trottoaren och så här jag Becca typ dra snabbt efter andan och i samma sekund DUNK så får jag en jävla backspegel i huvudet!:O Blev fan livrädd! Dom som gick bakom mig gav typ ett chockande ljud men inge mer (tur att de bara var "gamlingar" i närheten och ingen pinsam haha). Bussen körde asnära kanten och jag var typ påväg att vända mig i samma sekund jag fick backspegeln på mig så jag såg hur jävla nära bussen va.. Sen körde busschafförn in åt sidan och sa med typ ingen orolig röst alls "gick det bra?". Jag gav honom bara världens mördarblick och sa kanske ngt liknande med "är han helt dum i huvet eller?" och "j*vla idiot?!" brukar inte säga sånt åt folk sådär bara då men FÖRIH*LVETE HAN KÖRDE PÅ MIG!!!!:O:O:OOO omg vilken idiot:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0