Old pictures tomöra?

Aaa, ett sista inlägg innnan jag ska kolla klart på filmen Brokeback. Har kollat på idol och en film, Red Eye, nu på kvällen så har inte sett klart, men nu ska jag.

Jo iaf så satt jag och kollade igenom lite gamla bilder, FYFAN va ful man va hahaxD Men tänker lägga ut lite random bilder imorn tänkte jag, väcka lite minnen hos vissa. Hoppas beccis inte blir för tjurig för bilderna som antagligen kommer upp på henne, men bebbe, dom är iaf gamla haha;D

Men var bara tvungen att lägga ut denhär bilden, kunde inte sluta skratta när jag såg den!;D
(observara lilla knoben som nästan mosas av becca)

Kommentarer
Postat av: beccaeriksson.blogg.se

hahahha omg va fula vi är :D

duvet vad som tillåts, tänderna ska inte synas(om det inte ser allt för hemskt ut), och inga F's! ;) annars GO ON :D

2009-09-26 @ 06:39:13
URL: http://becca
Postat av: Anonym





Hejsan vad fin blogg du har :)

lust o följa varandra via bloglovin ?

pussar från emmy



2009-09-26 @ 12:39:15
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0