Min mobil är borta!...

...och upphittad;) mamma skrev ett sms imorse; "saknar du din mobil?". Då va det en tjej som hade ringt till mamma från min mobil och sagt att hon hittat den på centralen, oups! Ska iaf ringa henne sen så vi kan mötas. Mamma säger att jag kanske ska ge henne ngt, jag bara; "som vad?! jag har inga pengar" haha nej de kan hon glömma, vilken fattig elaking jag är..=)

Nu ska jag å Becca iaf till Gränby C för gummisaken i mixern som gör att det inte läcker hittades i min mun helt strimlad.. Hur f*n kunde den ploppa in i mixern och sen bli mixad, wtf..:A

Sen ska jag vara med på en handbollscup den här helgen också, skulle egentligen inte vara med för 94-95orna skulle spela den cupen, men några 93or och en 92a ska vara med för de är så jäkla många skjuka och skadade. Tror den heter ngt liknande med Upptuna leken typ, ngt med "leken" iaf. Inte lika bra lag som i Stockholm men ändå bra. Jag ska dra till Sollentuna idag och sova hos Jossan i laget för samlingen är 06.30 så då slipper jag gå upp så tidigt och Beccas mor och far kan sova i vår lägenhet då också;) Sen blire att feta imorn när jag kommer hem, nice=)

sminkad bara på ett öga, det andra ser ut som de hänger ner till golvet-.-

haha min första "dubbelhakabild" ;D shea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0