Höga skor och vindruvor<3

Drog iväg en sväng till Gränby C när Becca kom för hon skulle köpa skor. FAN vilka snygga skor vi hitta! Ett par 13 cm, svarta med nitar, blev ju typ 2 meter med dom haha;D Hade jag inte redan vart lång skulle jag använda klackar hela tiden.. Sen blev de en sväng förbi coop och köpte ett pack vindrovor som va så goda att vi tog en sväng till och köpte ett paket till:$ Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli 21.00 och sen kolla film med J-Lo.

Och nu tycker jag att de börjar bli dags att dra ut på stan på helgerna! Fan astråkigt att bara sitta hemma men man känner ju ingen här riktigt än.. Det är Kulturnatten nästa helg ju, men jag har Stockholmscupen som jag ska på.. Kulturnatten är på lördag men vet inte när cupen är, hoppas den är på lördag och inte kommer hem alltför sent..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0