Freaky Friday med chirrar å gottis

Jag har haft sämst uppdatering den här senaste veckan typ. Aja, ibland har man såna perioder då man bara inte orkar..

Iaf har jag varit på cup idag, Håtuna leken hette de, hade ju nästan rätt?;) Vi forlorade mot ett lag två gånger och oavgjort mot de andra laget. Vi är bara 3 lag i vår grupp. Så om vi vinner mot dom som vi spelade oavgjort mot så går vi till A-slutspel antar jag?..

Jag har f*cking ont i mina lår! Gjorde MASSA benövningar på träningen i torsdags så har världens tränignsvärk i låren nu. Inte som man brukar mitt på utan typ på utsidan och insidan. Jag kan knappt sätta mig ner för de gör så ont, lol vilken klenis jag är haha;D

Me and Beccis drog till affärn när jag kom hem och köpte lite chirrar och gott. Så nu har vi fetat oss till Freaky Friday och nu ska vi sova. Jag ska upp typ 07.45 eller ngt och becca ska också upp rätt  tidigt för hon ska springa fatass..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0