Favorit(er) i repris(er), del 1

Tja!
Har just kommit hem från stan med sis å mami. Fick med mig vanliga strumpor och sportstrumpor hem, behövligt.
Ska ner sen till k-hallen och kolla handboll Avesta Brovallen - Härnösand. Ska blir kul de, fast hade hellre sätt matcherna imorn mot rimbo och tumba men ajaaaa, what to do?

Nu ska jag passa på att lägga upp lite gamla bilder som jag sa att jag skulle göra, det är ingen spec tidsordning på dom (vissa bilder kan vara upp til 4-5 år gamla) de orkar jag inte fixa. Kanske att jag lägger upp i någorlunda ordning för jag har bilderna i mappar, typ "gamla bilder" "nya mobilbilder" and so on.. Och kom ihåg, jag vet att vissa av bilderna är riktigt fula och hemska, men det är det som är kul och själva idén med det här;D Okej, here it goes

tänkte vi börjar med en gammal klassiker
(och det kommer bli mest bilder på becca eftersom det är jag som har bilderna och alltså då jag som tagit dem också)



ganguro giiiiirl


robinwannB









var osäker på om jag fick lägga ut denhär för beccis "innan tandställningständer" syntes










så avslutar vi del 1 med en söt bild på bebbi=)


var tvungen att dela upp det för det blir för långt annars och jag hinner inte mer nu. Del 2 kommer nästa vecka;D








Kommentarer
Postat av: Elin

Roooliga bilder :D

2009-09-26 @ 20:59:59
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0