Telefonförsäljare

Gutendag
Var somsagt i Tierp igår och mötte pappa. Sen kom jag på den smarta idén att ha kunde sova hos mig i Uppsala. Så vi drog till coop och köpte lite candy´och kollade sen på Hitch på 3an.
Han åkte hem imorse och jag drog till skolan och mötte upp becca på Subway så fettot kunde köpa en sallad.
Och just ja, imorse kom det två tanter och skulle prata om allt dåligt som händer i världen och sen sa hon "Ska vi tillåta det? Ska gud tillåta det?" och då höll jag på att börja skratta.. Okej om hon ville prata om vad vi ska göra åt de men att hon sa om gud ska tillåta det, de blev för mkt. Som tur va började dom skratta åt att de va mkt oväsen utanför så då kunde jag skratta ut xD

Sen hade vi engelska iaf och fick reda på av en i klassen att man kunde gå till ett ställe och fråga om jobb som telefonförsäljare (en sån där jobbig som ringer och frågar om man vill köpa grejer), så vi gick dit efter lektionen och fick ha en intervju. Sen på måndag kl 14.00 efter skolan ska jag på utbildningsgrej och sen har man 10 provdagar så dom får se hur det går för en. Sen kanske man får lite cashflow;D shea! så tack för tipset Sofie;D(Y)

Nu ska jag snart, om ca 25 min, dra ner till centralen och iväg till väsby. Jag orkar inte-.- är så trött, vill bara lägga mig och sova!!! jaja what to do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0