Dålig uppdatering...........

Hello dudes, sorry för KASS uppdatering. Har inte haft tid/ork att uppdatera. Kan ju skriva lite om Kulturnatten? som inte var spec rolig då iofs.. Drog iaf till stan, gick till stadsparken träffade några och sen va de uppträdande vid Burger King, folk från Gottsunda elr ngt som uppträdde, faktiskt bra för att vara B haha;D Sen skulle vi ju komma in på en krog också, provade bara en som jag tror att nästan alla kommer in på haha. Drack ju inget för jag hade matcher dagen efter så de kändes onödigt att prova ngn annan, kul om man hade kommit in på värsta roliga placet och sen kan man ändå inte "leva fullt ut" där inne haha;) De får bli ngn annan dag, ska vara ngt på höstlovet tror jag? om inte tidigare;D men drog hem typ "astidigt" och sen dirr i säng.

Idag hade vi tvättid 08.00-12.00 och eftersom vi har sovmorgon till 11.30 så hann vi tvätta lite, eller rätt mkt grejer så nu är garderoben fylld igen. Hade bara en lektion idag skönt..

Sen kan jag säga till de Domarhags/Karlfeldtselever som läser detta att maten är typ hundra gånger bättre här på Thorén än där, inget flott i såsen här inte;D

Kulturnatten Uppsala

Kommentarer
Postat av: becca

hann* ;;

2009-09-14 @ 18:09:15
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0