Computah baby

Tjjaaaa!
Hemma från skolan. Idag tog jag som sagt bort leverfläckar, 4 st. Skulle ha haft träning idag men vågar inte träna för jag tog bort en precis vid skulderbladet typ och det svider som in i h*lvete! Känns som de kommer spricka upp om jag skulle svinga armen haha

Becca mötte mig vid centralen och sen drog vi till skolan och fick skåpnyckel, fick överskåp:D skönt, fast de är i den andra byggnaden och skåpet är rätt litet.. Vilka är det som har skåpen på våningen högst upp som är så stora?-.- Vi skulle få våra datorer då också men det vart försenat eller ngt så jag och bebbe drog till Troja och käkade Pela igen, asgott!=) Fick iaf datorerna (inte becca som inte har underskrift eftersom hennes föräldrar är utomlands) och tror dom är rätt bra, inge tunga eller feta så de är bra. Den har iaf en fungerande webcam så nu kommer ni få heta poserbilder på mig, det gillar ni va?:)

disgusting! men nu är dom borta:D

okej, inte fräsch bild men enda jag hade från Troja..


Kommentarer
Postat av: marieieeieiieeee

du skulle ha skrivit att du hade sprutat in medel för större bröst. >:

2009-09-02 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0