Avesta imorn

Tja!

Jo imorn, det är bara vi på Thoren och två(?) till skolor som inte är lediga imorn, nå studiedag eller ngt.. seeeegt. Fast de spelar ite så stor roll, slutar ändå vid 11.00:)

Mamma kommer hem från Torneo, Finland, imorn och kommer till Arlanda 15.30, lite tidigare än väntat så hon kommer till Uppsala sen skjutsar hon mig till träningen och sen åker vi hem till Avesta. Ska bli nice att få komma hem. Saknar min Knobido och korven så mkt:') Sen somsagt ska en gammal barndomsvän från när vi bodde i Hyssna (mellan Borås och Göteborg) komma till Avesta från Kolsva(?) dit dom har flyttat, Kulkul.

Becca sover nu, jag ska också sova snart fast är inte spec trött, tog en nap på typ 2 timmar när jag kom hem från skolan. Så nu ska jag kolla klart på första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar och sen sova.

Nattinatt

Bebisar!<3
Ni kommer inte få en ensam stund när jag kommer, hähähähä *evil*




haha, vilka gobitar;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0