Asbra andra halvlek!

Tjosan!

Spelade somsagt mot Skånela idag. Vi var lite sega ibörjan och hamnade lite efter och så. men i andra halvlek gick de asbra! Vi blev mkt bättre i både försvar och anfall, så den halvleken vann vi med 2 mål:D Fast vi förlorade själva matchen är ju en annan sak haha-.- 27-19 vart de. Men jag tycker att det va en bra match och vi va bra, det var faktiskt mot ett av de bästa lagen i Sverige i sin ålder.. Nästa match mot dem tar vi!;D

Just nu sitter jag på tåget mot Tierp. Skulle ha åkt ända till Gävle för jag skulle sova där men de gick inte för kattis, pappas fru, åkte itne till öland + att hon är sjuk och jag kunde tydligen inte sova där ändå.. weirdo, så nu ska jag möta pappa i tierp istället och vi ska åka till en av hans dudes så jag (löken) kan få duscha.. jaja, vi höres tonajt aj tink.

kingen yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0