Vagabond Africa

tjotjo!=)
Som vanligt ligger jag i sängen med datorn och nöter film osv. Just nu är det G.I Joe: The Rise of Cobra med Channing Tatum som man inte skulle tacka nej till;;

För ett tag sen när jag å beccis va och kollade på stan, i Uppsala då, va vi in på Vagabonds affär och kollade lite och jag såg ett par assnygga overknee skor utan klack. Har alltid tyckt att stövlar utan klack är så fula men vissa funkar, och de här gjorde det. Fundrar nu på att köpa dom,har bara uggs (från vagabond de också, höhö) och det kan se så slo ut ibland. Ibland vill man ha ett par skor som inte gör att fötterna ser ut som Big Foot's fötter.. Så kanske jag köper dom när jag kommer tbx till uppsala.. Tror nog de blir så, om dom har storleken kvar, typiskt om den skulle vara slut, arg jag blir-.-

dom e mkt snyggare på än dom ser ut att vara på bilden;)


Edit: Becca jag går inte på soc haha;D


Kommentarer
Postat av: becca

har du råd då:):):)? haha;d



2009-10-26 @ 16:46:03
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0