Träning

Tjatja!
Har typ nyss vaknat, tog en nap när vi kom hem från jobbet idag, va så trött.. Känns fel att säga jobbet haha. Men iaf skolan idag, en lektion,  sen till jobbet då. Gick piss idag också, sålde 2 på 3 timmar. Jag och becca ska ligga på genomsnitt 3/h nu på provdagarna, annars ska man ligga på 4/h. Det finns folk som kan typ sälja hur många som helst, fattar inte.... Kommer faila dehär. Becca sålde iaf 6 på 3 timmar...........................

Men nu ska jag iaf iväg på träning och sen hem och sova på dirren. Ska till skolan imorn på pluggtiden för jag och becca ska plugga på SO'n, annars gör vi de inte förrens sista dagen, inte jag iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0