Tja nu är det lugnt

Blev ingen träning idag. Jag skulle bara slänga i skorna i bagen och sen skulle jag dra. Men jag hittade dom inte!:@ fan va irri man blir.. måste ha glömt dom i enköping eller ngt. Hittar jag dom inte får jag köpa nya.. jag som gillade mina-.-
Sen efter att jag försökt ringt hundra personer stack jag och beccis ut och sprang istället, vi var ute ett bra tag och sprang ungefär sammanlagt 40 minuter. Sen drog vi till Coopilicious och köpte lite smoothie-tillbehör och lite mer grejs. Nu ligger vi båda nyduschade i sängarna och kollar bloggar, fan va folk uppdaterar-.-

haha yeah, våra björnpussies, lika ofc det va ju dom snyggaste xD

and yeah check it out, de va marknad här igår, eller de va de idag ockå men då var vi inte där. Tror de va den marknad Amme Amir va på (fast inte i Ö-ngnting där han var) för såg såna där tofflor han hade köpt;) so fetch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0