The little black dress

Sha sha,
Igår efter desperate housewives drog jag å beccis till 7-eleven, hade inget att göra så beccis passade på att köpa tuggummi. Gick genom skogen vid blinkastigen och det var helt svart. Hörde en anka eller ngt göra ett ljud, och sen började vi inbilla oss massa andra grejer att de va ngn bakom oss och shit så efter de hade vi lite bättre kondition..höhö. Beccis trodde ankan va en människa som gjorde mongoljud, men jag är nästan helt säker på att det va en anka haha;D

Men drog iaf hem från becca för cirkus en timme sen och har just försökt ta en bra bild på klänningen. Hade tänkt ta med kamran när jag kom på att jag inte hade ngn, sen med mobilen men kom på att jag har ingen sladd....så det fick bli den bästa bilden det går att ta med en cam...

Det gick inte att få med hela klänningen men den är iaf till nedanför rumpan :)
H&M 99:-, Dagens (gårdagens) kap ha? ;;




Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR: HAHAh, lol :D



OCH HAHA , duja snuskfia



2009-10-28 @ 13:53:08
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA

såg din kommentar på Falsksanning, det finns en annan bra skvallerblogg också! Inte Nbitchie, den är tråkig haha. falskablondiner är ny, tror den startades när FS var avstängd! :) Ett tips bara :D

2009-10-28 @ 17:42:29
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0