Syndare är vi allihopa

Hellu everybody
Vaknade ca 07.15 av att jag höll på att kissa i byxan. Blev pigg sen, men no big deal, vi skulle ändå upp kl 07.30 för vi hade tvättid 08.00-12.00. Hade massa tvätt, har typ inte tvättat på en månad.. Eller har ju tagit med mig tvätt hem till Avesta när jag varit där men vi har inte tvättat här. Men nu är iaf allt tvättat och vikt in i lådorna.

Jag å beccis hade bestämt oss för att inte synda förräns nästa helg, men allt vi kan tänka på är choklad, kinderchoklad och vit choklad med jordgubbsbitar........... Så idag sviker vi.. blir att dra till affärn sen och sen kolla på ngn film på tv. Vilka SYNDARE!!!!:(

Sen imorse fick jag en brilliant idé om att vi skulle äta frulle på Scandic. Sen kom jag på att vi hade tvättid så vi ska göra de imorn istället. En FET frulle på Scandic, fyFAN va GOTT! Det finns allt, allt får man för 95:- Känns dyrt för en frukost men lätt värt!

Jaja, jag har tråkigt nu, men finns inget att göra i det här fula vädret usch, hatar höst! Ska kolla greys nu, Cya, never wanna be ya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0