Smoothie bañana á la Becca

Tjao, hemma från träning, nya skorna funkade bra också. Och på tal om skor så hade håkan med dom, han sa att jag hade lämnat kvar dom efter en träning men jag hade dom ju i söndags på matchen så han måste ha menat de.. Men det spelar ingen roll, behövde väl ändå nya skor, man sliter ut dom på en säsong ;D

Påvägen hem stannade jag på statoil och köpte äpple å banan, så nu ska jag duscha och sen ska jag göra smoothie med havregryn, goes beccastyle, och sen kolla på Grey's Anatomy hela natten.

Hööööres!=)

bilderna suger för de är nå fel med kameran som gör att de blir suddigt, vet inte om jag har kommit åt ngn inställning eller ngt...-.-

Kommentarer
Postat av: becca

härlig kvalite på bilden din choritzo =)=)=)b

2009-10-09 @ 08:16:15
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0