@ Musikens hus

Hola!
Me and Beccigirl is located in la casa de musica. Vi har pluggat som två gälningar. Jag slog Steffe en pling och sa att jag inte skulle komma idag för jag skulle göra det här. Så efter skolan gick jag å beccis å köpte en plocka-ihop-själv-sallad och vidare till Musikens hus, där vi sitter nu. Har typ gjort klart allting, pappa får hjälpa mig med resten sen. Nu ska vi ta bussen hem och sen cykla till gränby C och köpa lite necessary stuff, kanske ett nytt läppstift, läppglans är så jobbiga, fastnar i håret-.- aja ska pysa nu, höres!=)

me imorse, när man fortfarande var fräsch....-.-

Utanför för ett tag sen

me sitter och biffar mig, solen i fejan, har inte ökat ljusstyrkan haha;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0