@ Luleå airport

Tja alla,
Blev ingen uppdatering på bloggen på tåget som jag sa, skulle skriva klart uppsatsen och sen ville jag inte vara osocial haha;D

Det känns som det ända vi har gjort den här helgen är att äta, sova och spelat match... Men jag kan ju säga att VI ÄR VIDARE TILL STEG 3!!!!!!!:D:D Mötte Spårvägen (sthlm) första matchen, dom är ju i en klass försig haha, den vann vi inte... Sen nästa dag mötte vi Malmberget (kiruena) och vann med 26-14, sen ca 2 timmar senare mötte vi Kalix, som vi var tvugna att vinna mot för att gå vidare, den vann vi med 10-20 ("tränarn" sa att jag gjorde 8 mål den matchen;D hähäh) Sen duschade vi snabbt och nu sitter vi på Luleå flygplats och väntar på planet, det går typ 19.30 framme 20.55, sen tar jag upptåget från arlanda till uppsala där beccis så snällt väntar på mig:) Hon åker med tåget från avesta och kommer fram 50 minuter innan mig men hon väntar för hon inte vill ta bussen hem själv, what a pussy...

Jaja, nu ska jag sluta skriva höhö mkt text. Men bilder kommer sen när folket lägger upp på fejjan:)

CYAYAYAYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0