jalla

Sho
Sitter med täcken å kudde i soffan och kollar Twilight. Har pausat nu för mamma har kommit hem på lunchen. Mammas b-day idag också, jag har köpt en cardigan med leopardmönster, kinda nice=)

Jag har sett Twilight förut och trodde den skulle vara jättebra å så, men jag tyckte inte att den va så speciell som alla säger, så nu håller jag på och kollar en gång till för att se om jag har ändrat mig haha, tycker faktiskt att den är lite weird, liksom hur ofta ger man sitt liv för ngn man just har träffat som om dom vore til death do us part.. aja, ska se den för den är typ beccis favfilm och vi ska se 2an på bio sen.

Så ska kolla klart på filmen på datorn med massa dreggel på sig, som missan har stått för,och sen dö av hunger, jallabye!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0