IDOL

Tjena bloggen!
Ja nu har det inte blivit särskilt mkt bloggning för min del, typ inte på en hel månad..
Har varit så himla upptagen hela tiden. Man går upp på morgonen och hinner inte blogga (har man bara en timme på sig så anpassar man sig till de, samma sak om man har tre timmar på sig) och sen till skolan, efter skolan ska man käka och sen iväg till träningen och är borta i sammanlagt 4 timmar och när man itne tränar elelr är i skolan är det läxor eller så vill man bara slappa och kolla på tv.. hard time, löl.

Men iaf så har det ju varit idol hela veckan, kollade i onsdags, torsdags och sen idag. RABIH är lätt min favorit! snygg, charmig och har lite chris brown över sig haha, fast cb är inte snygg då.. Jag gillar hans sound, fett coooolt;) Kommer ihåg när jag å beccis såg han på audition, han tog mig med storm haha;D naadå, men han är lätt min favvo.
Och sen denhär hysterin med Erik, typ idag, alla tjejer sitter och skriker "Erik, erik, erik" när Jihde ska säga vilka som går vidare. Fattar inte vad som är så speciellt med honom, domarna säger att han är nya flickidolen, I mean come oooon! Vad är det folk tycker är snyggt med honom? Det enda jag ser är en lame liten kille som borde sticka iväg till närmsta pizzeria... Skrik Rabih istället!;)

nu är jag din flickidol ;) haha lål



Kommentarer
Postat av: beccaeriksson.blogg.se

erik är en jävla bög :D hahaha ser ut som typ 15 barre

2009-10-03 @ 09:46:14
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0