HÖSTLOOOOOV!!

Hejsanhejsan,
Sitter och ska ha spanska nu, segt... Sen har vi SO-prov som jag hoppas går finfint:) Intresseklubben antecknar..;)

Iaf så ska jag och beccis hem till Avesta idag, fick saker att göra istället så vi "slipper" lektionen imorgon. Hade fullt upp igår så hann inte uppdatera ngt men iaf så packade jag när jag kom hem från träning och sen va becca ful också. Vi har HUNDRA väskor med oss! En stor träningsväska som ryggsäck fullproppad, en vanlig träningsväska fullproppad och sen en plastväska fullproppad + datorväska och handväska. Mina rygg och axlar höll på att dö imorse. Och vi ska gå till tåget sen också. Tåget går 16.27 och vi slutar halv så det blir att gå tidigare.
Skönt att få komma hem till mami!:D har inte träffat henne på ca 3 veckor;( Fast på lördag drar hon till Brasilien en vecka!!!!!!:@ När jag kommer hem på höstlov och ska vara hemma i ca 1 och en halv vecka.... jaja, jag har ju knobbe å korv iaf ;/

bild från igår, riktigt fin om jag får säga det själv :)

bild tagen nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0