hahahah becca är rebellisk! :D

Va hemma hos becca med mimmi lisa å deras kompis från borlänge(?) och sen händer det lite grejer och becca vill helt plötsligt tillbaka till uppsala såfort som möjligt så hon drog, eller är på väg just nu, till avesta krylbo station för att ta tåget till uppsala som går 10.39. eller hon kanske skulle ta det första tåget som gick till ngn random stad bara för att ha ngt att göra. Jag drog hennes resväska en bit på vägen tills jag skulle svänga av mot mig, så nu ligger jag i sängen back med knob och ska kolla på man on fire som becca skrev va bra ;D så jalla! och becca skräm inte upp krylan nu;D

FAN VILKEN DUM  RETARD BRUD DU ÄR HAHHAHAHA;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0