Gooooodmorning

Shululu,
Sitter in tha bed nu och ska snart in i duschen. kul va?

Men igår iaf, så drog vi till gränby C och skulle köpa lite stuff, fick med mig en concealer och ett läppglans, fick bli de ändå för hittade inget läppstift som hade bra färg, de får bli make up store nästa för mig. Sen gick vi hem och kom på att vi glömt att köpa öronmuffar, så vi drog tillbaka och köpte ett par.
Sen va de en kissemjaou utanför som vi tog in ett tag för den såg så ledsen ut haha. sen när vi släppte ut den ropade ägaren på den, haha skämmit. Fast den kom utspringande ur porten själv så det såg ut som den bara hade sprungit in i porten och kom inte ut tills vi kom och släppte ut den. häähäh
Sen eftersom jag dissade träningen så hängde jag med becca  ut och springa och invigde öronmuffarna, perfect!;D

fräsch man ser ut då-.- men katten ser ut att trivas:)))))



min kamra är lidl, drf det blir så suddiga bilder-.- måste skaffa nu snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0