Gävle och bio idag!

Walla!
Blev Gävle idag som sagt. Skulle egentligen dragit till bussen 13.15 och sen vänta på busstn i en halvtimme och sen ta krylbobussen, men pelle erbjöd sig att skjutsa ist. Så han kmr 14.00 och jag sparar in 45 minuter, skööönt. Va värsta stressad ett tag..-.-

Jag och papi ska på bio sen när jag kommer:D Blir nog en komedi tror jag, hade velat se en 3D film men de går ju inga :( förutom Upp då men den vill jag inte ens se...
jaja, ska kolla lite bloggar och sen kanske lira lite Vice City haha, askul xD och justfan, har inte hunnit käka för jag hade bråttom, nu hinner jag men har borstat tänderna och fixat läpparna så nu orkar jag inte.. kmr hungra sönder på tåget, skämmit om magen kurrar haha xD

och ska kolla om det finns ngn vagabond affär i gävle eller ngn affär som säljer dom skorna jag ville ha så kan jag köpa dom där isf :) annars får jag vänta tills jag kommer tillbaks till Uppsala -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0