Storstädning i lägenheten!

Walla!
Jag å becca har städat heeela lägenheten, utom Snuskiga Annas rum, hon är itne ens hemma. FY va jobbigt de va, dammtussar överallt och fläckar på golvet, snuskig disk osv... Men nu är det rent och fint. Och så har vi tvättat också, retardbecca satte tvätten på 95 grader istf 40 på den svarta tvätten och när vi såg de efter typ en timme fick vi panik och öppnade luckan, så vi fick vrida ur allt och hänga upp de, inget är typ torrt och hänger över "hela" lägenheten...-.- Våra trosor blev missfärgade, mina svarta och vita är nu svarta och mörkgråa, och mina svarta och rosa är nu svarta och lila... Becca slängde dom lila till mig och jag sa att de inte va mina och becca bara "det är det ju visst de!"... Så några trosor är lite annan färg haha.. jaja lite byte xD

Vi är somsagt klara med disken och när vi skulle kolla om vi hade nå disk i den andra hon där Snuskiga Anna har sin disk så började de stinka spya... USCH vilket äckel!!!!!:O Vi har iaf varit duktiga och städat och torkat kylskåpet, och slängt ut gammal gurka som har legat å ruttnat (ANNAS!)

Nu ska vi kolla lite bloggar och sen göra klart mattesidorna som vi dissade i onsdags... byyyye








*BTW* det kommer videos på becca när hon städar (visar rumpan) snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0