Sista inlägget för dagen

Cha chaaa
Jag hade träning idag men jag hängde med beccis till Friskis&Svetitis för att göra lite tantgympa. Men killen som höll i de gjorde inte lika kul saker som "tjejen" igår så vi drog efter 40 min och gymmade lite ist. Vi va på introduktion igår om vilka delar av kroppen vi ville träna och vilka maskiner vi skulle använda så nu har vi fårr ett schema om vilka maskiner och hur många set&reps. Hann inte göra klart hela schemat idag för jag skulle med tåget till träningen men vi ska träna imorn igen och göra klart de.
Det bästa med att gymma förutom att få snygga muskler är eyecandyt som finns där, STORA muskler ååååh. Såg en kille med big mama muskler igår haha, daaaamn...

Menmen nu ska vi sova, ska upp 5.45 imorn....-.- Men jag bjussar på en fin video från idag. Jag visste inte att becca spelade in haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0