Home in Avesta

Chacha...
Ligger i sängen med knoben hemma i avesta nu. Har vart med Johanna en stund nu på kvällen och kollat på idol och ätit gott, hon drog hem typ 23.

Om idag: Pappa kom till lägenheten 9.30 ungefär. Han hjälpte mig lite med svenskan och sen kom mamma. Jag fixade mig och vi drog och åt lunch på Thai Village, älskar jordnötssåsen! Sen så hade jag utvecklingssamtal, gick väl bra, finns inte så mkt att snacka om. Fattar egetligen inte vrf man ska ha såhär tidigt... menmen. Efter det drog vi till stadium för att kolla julklapp to me. Blev snowboardjacka+byxor och underställ. Skönt att ha nytt, mina gamla kläder va fula skidkläder. haha fast nu vet jag ju vad jag kommer att få, men man kan ju inte låta föräldrarna välja vad man ska få då blir det helt fel.......no chance.,.,. Har ingen bild på grejerna för mami har snott med sig grejerna upp haha och hittade inget på stadium.se. Så ni får se på julafton ist haha;D

Men nu svider mina ögon. Naaaatttiiii!

här har ni en söt bild på mig och becca=)))

Kommentarer
Postat av: becca

bree va är de för jacka och brallor??? ffärg?? e de hott??:D

2009-11-28 @ 10:11:29
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: becca

de andra tre kan jui suga kuk dom kommer aldrig bli något alldeles för vardagliga, den bästa som va kvar varju mariettehoran hahaha skoja inte hora :D

2009-11-28 @ 10:15:30
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0