Halle va fail!

Tjabba!
Är hemma i avesta nu och har vart de ett tag. Pappa kom å hämta mig efter träningen i torsdags och vi åkte hem till uppsala och gjorde wok å han sov där (becca jag dregglade på din kudde tors-fre) och sen drog vi till pappas kompis i östervåla för pappa håller på å river en lada där så jag hjälpte till och tjänade lite snabba cash;; Sen idag åkte vi mot avesta ca 14.00. Kände att jag va lite sugen på candy men jag äter inte sånt längre så de fick bli naturgodis. Fast de är egetligen också onyttigt, ALLT gott är onyttigt, sockrigt eller lala......-.-

Och retardjag glömde datorn i uppsala så nu kan jag inte ligga i sängen och kika på greyan så jag får väl hitta på ngt annat... Fast nu står de iofs en säng i rummet där datorn är kom jag på, chill:D

Träffade marie på willys kom jag på, hon sa att jag va blek (mårtens kl 16 marie!).... LOL jag kan inte sola för mina ärr;(

en gammal bild sen vi praoade på CITY BURGER!


och förresten! fastnade ett tag framför gamla bilder, dethär inlägget va klart för 20 min sen haha men ska lägga in lite gamla och halvgamla bilder snart:D te gusta?

Kommentarer
Postat av: Ludde

Fin blogg! Ville bara säga det:$

2009-11-07 @ 22:36:03
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0