Haft matteprov nu på morgonen

Godenmorgon, gick upp tidigt idag på "aslänge", förra veckan haha, men de är skillnad från förut, inte en enda sovmorgon i 9an, eller en men va tvungen att typ gå upp lika tidigt ändå för bussen. Men hade iaf matteprov nyss, lättaste? haha, nejdå man fick väl tänka efter på ngn enstaka.
Men nu så sitter vi i ett tomt klassrum och väntar på att Norrlands ska öppna som öppnar 11.00.

Beccigirl ska åka hem i helgen, eller imorn rättare sagt och eftersom jag har match på lördag blir det onödigt att åka hem och sen tillbaks för mig, så papi kommer hit imorn och hämtar mig efter träningen och sen på fredag blir det bio, 2012, som båda har velat se, gr888!

HAHAHAH och rolig tjej som busringer till becca, LOL säger jag hahaha xD

MEn ska fortsätta vänta på mat nu, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0