Godmorgon!

Har sovit gött fram till 12.00 ungefär, drog sen dirr upp till duschen. Sov nog längre för retard becca inte kunde motstå min vackra röst och ringde kl 3.00 på natten när lossan hade somnat:( och becca, ring sen, vi behöver snacka om "Bul" och lägenhet!

Ska gå ner och klä på mig nu och sen upp igen och kolla ngn film med knåbbe, he can't get enough of me, är JÄMT runt mig och stryker sig och håller på-.-

Och grattis alla manliga päron, fars dag idag!;D

And then we have a funny surprise! Över 3000 strecket hahahaha;D




Kommentarer
Postat av: Anonym

hAHAHAHAHHAAH jag har tittat på alla filmerna på er och alla korten!!! kan inget annat än att bara garva!! ni är faannnn sköönnnaa!!!:D <3

2009-11-10 @ 15:57:36
Postat av: Anonym

hahahaha xD vem ere som skriver?;D

2009-11-10 @ 22:42:39
URL: http://louisekarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0