Goden morning

Nej jag är inte död, glömde bara helt bort att uppdatera igår.

Pappa hämtade mig vid centralen efter träningen i torsdags sen drog vi hem till da apartamento och kollade tv sen sov. Sen i går (fredag) visste vi itne vad vi skulle göra men kom på att vi kunde dra till Friskis&Svettis och gymma. Så pappa köpte dagskort och visade hur de maskiner som jag å beccis inte provat fungerade, så nudu becca, nu ska vi köra lite andra grejer också!;D Éfter gymmet drog vi till pappas kompis ngnstans utanför Uppsala där pappa jobbar för att mäta lite saker och sen till Byggmax. Sen drog vi hem igen och jag fixade mig lite, snodde beccas jacka och drog in till stan. Fick värsta bra parkeringen vid ån vid bion haha gr8(y), hämtade ut biljetterna och vidare till Thai Village och käkade buffé, jordnötssåsen in my <3. FAN va mätt jag blev... så mätt att jag dissade godis till bion, wh00t haha. Kollade ju 2012, den va gr8, massa specialeffekter occh shit som kanske såg lite whain ut ibland men annars asbra. Dom kanske kunde ha dissat familjedramat i filmen och tagit in lite mer action, EX: Massa människor kommer att dö om inte pappan får bort en slang elr ngt som gör att dom inte kan stänga dörren till överlevnads"båten" och hans son vill följa med, men pappan säger nej och står och snackar med han typ "kommer du ihåg när Lilly..." osv för att lugna honom, när det är bara några minuter kvar innan dom kraschar med ett berg. Man blir gaaaaalen, skyyyyndaaaaaaaaaaaaaa haha... Irret man blir..

jaja ska fixa frulle och mig, ska på match i väsby idag mot Spånga, cmon nu tar vi dom ;D jallabye!


Kommentarer
Postat av: becca

hahah tänkte att ni skulle gymma :D

värd att se 2012????

lycka till på matcha:)

2009-11-21 @ 11:34:38
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0