ful tant på bussen och nu maaaat

Godenmorgon!
Sitter på en fredag i skolan, helt frivilligt! Jag och becca drog hit för att plugga lite företagsekonomi och för att snylta lite frukost.  Nu ska vi dra och käka lunch, sitta där i hundra år och sen dra till friskis&svettis å gymma. Efter de ska vi dra till Filmstaden och köpa biobiljetter till Paranormal Activity som vi ska se idag om det finns platser kvar. Det gick inte att reservera på internet och det funkar inte att köpa på internet med mitt eller beccas kontokort och bion öppnar inte förrän 14.15 idag, 17.00 mån-tors, därför vi inte gjort det igår eller ngn annan dag. Kommer säkert få en dålig plats men vi vill se lite läskigt, fredag den 13e ju;D

OCH TANTEN!!!! fyFAN! imorse när jag å becca tog bussen så fanns det ett säte (man åker bakåt) ledigt man kan sitta två på med två säten mittemot och där satt en tant och en kille, jag och becca satte oss på det lediga sätet. Sen ngn hållplats senare kom det på masas folk och jag och becca satt drömmande och tänkte på annat och kollade inte på vilka som kom in. En tjej reste sig och gav en gubbe som kom in sin plats och sen reste sig en annan tjej och gav sin plats till en gumma som precis hade kommit in. Då sa tanten mittemot  oss:

Tanten: varför kunde inte ni ha flyttat på er?
jag: va?
tanten: det här är en handikapplats ochvarför flyttade ni inte på er..
jag: jag såg inte ens att det kom ngn :S (syftar på gamlingar) (becca instämmer)
tanten: (sa ngt jag inte kommer ihåg-.-)
jag: ja

Sen satt jag å becca och pratade, inte högt men vi brydde oss inte om hon hörde heller, och sa typ att vi inte ens såg ngn och att vi tänkte på annat. Så kommer tanten och hoppar på oss sådär som om vi vore störande nonchalanta ungdomar.. hatar när arga tanter kollar på en med sina speciella "bitchblickar" haha vrf?! gör ju inget........

Men nu ska vi kila, hoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0