De va ett tag sen..

Shu bloggen, har inte uppdaterat sen i lördags fan haha. jag gör som beccis och skriver lite om tha days:

Lördag: Efter matchen drog jag och papi hem till mig och jag duschade och packade lite sen drog vi till hans kompis och sov där.
Söndag: Vaknade upp hemma hos papis kompis, hjälpte pappa att riva ladan som han gör därute och tjänade lite behövliga cash. Pappa skulle jobba i gävle på eftermiddan så jag fick skjuts hem va pappas kompis hem sen och chillerillade, syndade lite också kanske :
Måndag: Sovmorgon, drog själv till skolan för becca tog ett senare tåg och skulle komma lite senare. Efter skolan skippade jag träningen för att göra filmanalysen som skulle vara klar idag (tisdag), fast sen så säger han på lektionen idag att den ska vara klar på fredag, att han bara så så för att vi skulle börja, r-tard. Becca fick utbrott på sin morsa p.g.a. löshår, slängde saker och stolar hejvilt. Jag å beccis drog iaf sen till F&S å sprang på maskin och sen gymade oss sönder och sen hem igen.
Tisdag(idag): FET sovmorgon, sov cirka 10,5 timmar inatt, gött somfän. Becca fick utbrott på sin morsa igen, skrek som en stucken gris gjorde hon också. Drog sen till skolan och käkade som små biffar, hungriga "tjejer" här.. Datorkunskap och sen svenska. Man fick dra hem om man ville, becca satt kvar men jag drog hem för vill hinna vara hemma och chilla lite innan träningen.
Kom "nyss" hem, 1,5 timme sen. Har duschat och druckit biffdrink (inte bokstavligt) och nu uppdaterar jag för första gången på hundra år...

stackars stol som hamnat under beccas vrede...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0