blö

Abu vad det är varmt haha, skit ligger med täcke å filt och lökar typ sönder.. aja not interesting;)
Vid cirkus 15.00 skjutsade mamma först ner mig till johanna och sen oss ner till kopparhallen för de va killar 93/94 match, not funny. Dom hade ju ingen fart och de enda det andra laget gjorde va att whaina massa shit haha, aja 22-22 vart de iaf. Träffade på några dudes där nere också, så sen efter drog vi till coopen för dom skulle köpa chirrar och sen drog vi hem till schnulle och började kolla på the lodge. Mamma hämtade mig 18.30 för dom skulle baka pirre och vina och kunde inte hämta mig senare. Så de va en nice eftermiddag/kväll :)

Men nu ska jag sova fan, mina ögon svider och jag ska upp vid 6.30 för pappa hämtar mig 7.30. Match mot Skå och samling i väsby ngn gång efter 10. Sen match i upplandsserien kl 19 typ mot Lagunda. Ska bli kul iaf men jobbigt att gå upp så tidigt och jag hade gärna stannat här en natt till;( jaja GODNATTTTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0