bildmix (WARNING! fula/retard bilder kan förekomma)

Det får börja med en bild på becca och lite andra bilder från första gången vi va efter en major fight haha xD (7an)

blek med ful hårfärg och kort hår, kan de bli bättre? ;D



på den tiden var becca en aktiv fotbollsspelare...



beccas bebbisar, rip;(

som sagt, på den tiden va becca en aktiv fotbollsspelare......

eskilstuna 7an

"ligg å låtsas att du kollar på tv"



KOS 8an

hahah när becca sa att jag hade bikinitrosorna utochin xD







jaop tandställningen sitter fortfarande i...... ;)

brunheten går i generna :A



haggieadam som gör öron bakom lil B

fyra st fick trängas i ett litet rum, jag becca haggieadam och robson. do not like r's F's

haha rosa snoddar, aldrig igen;D


hahahah


HAHAHAHAH seriöööst va fuuuul xD

"ser jag ut som en katt nu?"
"no... most certainly not"...



nej nu orkar jag inge mer haha ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0