Back home

Halloj, har precis kommit hem till lägenheten och slagit på tvn. Charlie och ungen i 2 and a half men är bara för sköna haha :D

Iaf så var det match idag. Åkte hemifrån 07.30 typ och sen match mot Skå i Ekerö, 13.20 tror jag det var. Den matchen vann vi med typ 10 bollar eller ngt. Sen tillbaka till väsby, pappa skulle vidare till gävle, så han tog esther med sig som också skulle till gävle, och åkte efter att ha lämnat av mig och jossan vid pizzerian som vi skulle käka på.

Sen till Vilundahallen för mental träning innan andra matchen. Så sen drog vi mot Enköping och spelade mot Lagunda som vi vann mot med 17-21. haha dom ledde första halvlek med 10-9 och sen när vi kom ikapp blev dom fett tjuriga och började klaga på varann och en tjej skulle finta och gå förbi mig men kom inte förbi å sen skrev "HALSEN" (som att jag hade dragit henne runt halsen vilket man inte får göra i handboll) men det närmaste min arm va hennes hals var min axel haha. Sen blev hon fett lack och skulle göra mål men sprang rakt in i mig men ramlade ner i en hög på golvet i stället haha, fett kul xD

jaja, nu ska jag göra en biffdrink, duscha och kolla på gossip girl eftersom jag missade det. Mamma har köpt en sladd så jag kan koppla in datorn i tvn, nice å slippa kolla på liten skärm :)

kanske blir mer uppdatering men vet inte, finns ju inte så mkt att skriva om nu;) men byebye


Kommentarer
Postat av: becca

HAHAHA tönt du skrev fett tre gånger, eller drev du`?:d

2009-11-29 @ 23:10:09
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0