"Hej Thorenare"


Innan sommaren äntligen är här vill vi passa på att bjuda in dig en sista gång innan skolstarten. Det gör vi med att bjuda på fika fredagen den 15 maj mellan kl. 12-15. Under endast denna dag får du en ryggsäck till din framtida dator.

Välkommen hit.

Hmmm. På fredag har jag och beccis tandläkartid 11.30.. Men jag tror vi skippar den!:D Jag åker mycket hellre till Uppsala än till Falun. Längtar så himla mycket tills vi får flytta till Uppsala, de kmr bli jobbigt att bo själv ibland.. men ändå kul. Vi tänkte passa på att köpa en kepa där för bad hair days men jag har lite short med cash så de får bli när vi är i göteborg istället ;) Så.. akta Uppsala, för här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bitch uppsala HERE WE COME !! ;D



2009-05-13 @ 18:44:07
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0